25 februari.

Har haft en toppen dag med mina sjuka snippor, dock saknades Fia men vi ses på lördag.:*
Vi tog en runda på stan, och jag unnade mig för en gångs skull.
Har vart så jävla mycket skit senaste tiden så jag tänkte att jag är fan värd det!!
Vart lite dyrare sminkborstar, vart nästan 500 kr, haha. Och då var det ändå 3 för 2,
så jag hoppas verkligen att dom är bra nu! Amanda har dom och hon älskar dom,
och hon i kassan sa att dom var bra så det hoppas jag, sen köpte jag även 2 ögonskuggor,
jag älskar makeup stores, köpte en när jag fick ett presentkort av exet i 20-års present,
igår tog den slut. Så det håller väldigt länge.
Vill ha fler, men får ta lite i taget, för dom är inte billiga.^^
 
Det saknas en för den fick Greta då jag inte använder rouge.
 
 
Iallafall, efter stan åkte vi till Mantorp och handlade.
Så himla tråkigt men det måste ju göras.
Och jag hittade 3 mumin saker, jag älskar mumin, så jag kunde inte låta bli. ^^
Tack för idag!
 
 
 
Imorgon ska jag och Amanda ta en till runda på stan, sen på eftermiddagen får jag 
fin besök av gullungen, det längtar jag efter!
Kommer bli mys hela kvällen. :*
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0