24 februari.

Har haft en toppen dag hemma hos mina föräldrar med Greta,det är som ett paradis där
när man har mens och det är så jävla sant, haha! My paradise.♥
Greta och jag satt med ett barnkorsord, seröst två stycken över 20 och vi lyckades inte
lösa skiten och vi hade även skrivit fel, haha. Så jävla dåliga.
Men vi har haft en trevlig dag, så det tackar jag för!
 
 

Vi fick även lite glada nyheter gällande pappa!♥
Hans blodvärde och njurfunktion har förbättras något enormt, det var en sån otrolig
lättnad att höra! Dock återstår det allra värsta kvar, vi vet inte vilken sorts cancer det är.
Väntan är otroligt jobbig och påfrestande,
det gör mig så ledsen att det här har drabbat min pappa.
Det är en riktig vidrig sjukdom så borde utrotas! 
Man tror aldrig att det ska drabba någon man älskar, det tror man verkligen inte.
Det man måste lära sig att livet är så otroligt kort, så ta vara på dom du älskar!
 
#fuckcancer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0