22 februari.

Igår då, det tog 2 timmar att ta mig till Linköping, för när tåget var i Mjölby så vart det
någotvjävla fel på elen så alla tåg stod stilla, så jag tänkte
"shit,ska jag behöva stå ute i över en timme"
i det vädret, det snöade ju rätt bra. Men då såg jag Druva och Jimmy, dom bad mig följa
med in till x2000 för dom skulle ta en öl i väntan, hahaha. Sköna grabbar.
Sen fixade dom skjuts så då kom vi äntligen iväg, och Jimmy alltså. Hahaha,
jävlar vad han höll på. Han fick låna min mobil så han skrev massor till Max och jävlades
och jag tänkte ju från första meddelandet att han ser ju att det inte är jag som skriver, han
måste ju fatta att det är någon av dom 2, men den jäveln trodde stenhårt på det till sista
meddelandet då han fatta att det var Jimmy, haha. Det var jävligt kul att läsa dock.
Och jag är glad att jag inte gillar jordgubbs milkshake för det skulle jag aldrig kunna dricka
efter Jimmys snack, jag dör. :'D Sjuka jävlar. :'D
 
Sen som sagt efter 2 timmar kom jag äntligen fram till Max, då var mina händer
som två isbitar, vad gör man då?
Man lägger händerna så klart under tröjan på honom, standard! ;D Haha.
Vi kollade på film och bara hade en allmänt mysig lördag,när jag vakna imorse
mådde jag inte rikigt bra så resan hem va en pina, jag har inte tid med att vara sjuk så
no säger jag bara!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0