22 februari.

Haha, kom och tänka på en sak Max sa igår.
Ibland blir det bara så fel när man säger något. Jag sa eller gjorde något så vi började
skratta, efter ett tag sa han:
" Jag kan inte titta på ditt ansikte utan att skratta. "
Hahahahah, jag dog. Jag fatta ju vad han menade men det lät så jävla elakt. :'D
Det där kommer stackarn få höra länge. ;)

Nu ska jag sova tänkte jag, jag mår ju som sagt inte jätte bra och jag ska upp
imorgon för jag och Greta ska vara hundvakt åt Basil imorgon, och när Mandisen slutar
så ska vi åka till Borensberg för att umgås med mor och far.♥
Mer i veckan då?
Jag ska ha delegering på onsdag, träffa Max någon/några dag/dagar, kanske träffa Linda,
och sen jobb fredag och lördag. Jag hoppas dock på mer jobbdagar, men än så länge vet 
jag bara om fredag och lördag, men ja. Det återstår att se!
 
Ta hand om varandra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0