19 februari.

Det ganska uppenbara man söker hos någon är ju att de ska vara snäll, rolig o.s.v
Det jag även söker är någon som blir min bästa vän och altid finns där för mig,
jag ska aldrig behöva tvivla att han kommer ställa upp för mig om jag behöver honom
och jag för honom. Han ska aldrig få mig att känna mig osäker på att det är bara jag som
finns i hans tankar, han ska inte göra mig svartsjuk med flit, det ska inte vara hans mål.
Jag vill ha någon som jag kan skratta med mig och visa min verkliga sida, den galna
Karolina som bara mina vänner ser, jag vill ha någon som tycker det jag hatar med mig
själv är gulligt, jag vill ha någon som älskar att se tecknade filmer med mig bara för 
att jag gör det, någon som tycker det är gulligt att nästan varenda film får mig att gråta,
någon som älskar djur och barn, som accepterar att jag gör det och att jag valt
bort ett liv med kött, någon som kan tänka sig en framtid med mig där barn är
inblandande, då det är det jag drömmer om allra mest.
 
Jag orkar inte söka längre, men jag hoppas jag finner dig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0