19 februari.

Jag kan utan tvekan säga att det här är den värsta dagen hela i mitt liv.
Läkarna har kommit fram till att det antaligen är leukemi eller cancer i lymfkörtlarna,
det beskedet va seriöst som en jävla käftsmäll, älskade pappa. Varför just du?:(
Varför drabbas någon överhuvdtaget av den här vidriga sjukdomen?
Det är så jävla orättvis, jag orkar inte. :(

Det finns inget ni kan säga för att göra det bättre, men att ni tar tiden och skriver
något känns ändå tryggt och det uppskattar jag verkligen!♥
Och till alla er där ute, ta inte era nära och kära förgivet, en dag kan det 
hända att någon drabbas av en sjukdom och då vill ni inte behöva ångra att ni inte
gjort eller sagt något, låt alla ni älskar veta det varenda dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0