19 februari.

Ni måste träffar mig eller pratar med mig måste ha lite tålamod med mig just nu,
jag inte inte alls lika glad och jag blir ledsen jättefort.
Idag fick vi ett preliminärt besked vad pappa har drabbas av
och det tär så jävla mycket på mig. 
Jag tjuter nästan hela tiden och allt känns bara förjävligt just nu,
jag orkar inte med någonting.
 
Vi är på väg till lasarettet nu för att hälsa på pappa
och jag försöker förbereda  mig så mycket jag kan men det går inte.
Jag kommer brista så fort jag ser honom.
Det här är seriöst det värsta  jag vart  med om!
 
Älskade lilla pappa, du måste bli frisk!:(♥
 
 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Häftig bild :)

2015-02-19 @ 19:08:24
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0