18 februari.

Idag har jag verkligen inget intressant att skriva om, har bara vart hemma och det mest
händelsrika jag gjort är städat hela lägenheten, kanske ska skriva ett helt inlägg om det?
Haha, fy fasen vad tråkigt det skulle vara, både att läsa och skriva. ^^
Imorgon ska jag iallafall "hem" till Borensberg, det kan bli roligt för Nettan och Greta ska 
också dit, så mamma kommer nog gå ihjäl på oss, haha.
 
Pappa då, han fick åka hem en natt. 
Och gud så skönt det måste kännas för både honom och mamma, 
jag kan inte tänka mig hur det måste kännas för dom att sova utan varandra så
länge när dom gjort det i så förbannat många år. :/ 
Men det är ju som sagt bara en natt, men ändå bättre än inget.
Och fortfarande inga jävla provsvar, jag sliter av mig håret snart när man inte vet vad
det är för blodsjukdom, jag orkar inte med den här ovissheten längre. :(
 
Ta hand om varandra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0