16 februari.

Ska uppdatera om min helg då eftersom jag är så jävla seg, haha.
Skrev jag om fredag? Jag minns fan inte, haha.
Jag minns att jag skrev att jag dygnade och jobbade, slutade tolv och somade vid 14 tiden,
haha. Sen vaknade jag vid halv 8 morgonen efter, helt slut tjej, haha.
 
Lördag:
Jag åkte in till Motala och möte upp Greta på stan för att kolla efter en
alla hjärtans dag present  till pappa, men karlar är så svåra
och han är ännu svårare så det vart en tidning om släktforskning,
2 premium choklad och ett kort. Det är ju tanken som räknas eller hur?
Sen åkte jag upp till sjukhuset och överraskade honom för hade inte talat om att jag
skulle komma. ^^ Där var även mor, Nettan och Lars så vi var där ett par timmar,
jag och Nettan skulle använda en sån där varuautomat och vi vart fan inte kloka.
Först fick jag bara ut en grej och sen lyckades vi inte få till det en gång till så vi sket i det.
Haha, jävla krångel.^^
Någon gång efter tre åkte vi till Borensberg för lite alla ♥ dag mys med resten av familjen 
som kunde komma, men vi var 10 personer så rätt många kom, älskar min galna familj.♥
Mamma bjöd på god asiatisk mat, jag som älskar asiatiskt va nöjd som fan.
Mätt som jag inte vet vad vart jag med, haha. ^^
Och tack till min mamma som är så underbart och lagar vego till mig.♥
Sen vid åtta åkte jag till lilla Max och spenderade hela kvällen och söndagen där,
förutom några timmar på söndagen för då gick jag upp till min snippa Fia som bor i
samma hus, snacka om 2 flugor i en smäll! :D
Vart ett jävla springade upp och ner, haha. Men det va det värt. :)
Max fick mig att ÄNTLIGEN kolla på Morran och Tobias, kan va det sjukaste jag sett men 
så jävla roligt, hahaha. Och jag höll honom vaken under Iron man dock såg vi knappt
av den för vi pratade igenom hela jävla filmen, Lundgren är så himla smarta.
Och nej, vi är faktiskt inte släkt.
Vi är bara så jävla grymma att vi båda dela samma härliga efternamn. :D

Tack för en riktigt mysig helg allihopa, det behövdes verkligen.♥
 
Ta hand om varandra!

Känns ju att man är singel när det här är sällskapet man vaknar upp med. ^^
Haha, jag och Lars.

Alla barn på Kakko. ^^

Sen avslutar vi med en mongo bild på mig och lilla Max från någon fest.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0