11 februari.

Ja, men gud så bra att man kan somna då, klockan ringer om 3,5 timmar så
det här kommer bli en intressant dag känner jag.
Kommer vara som en zombie , har psykiatri imorgon och det kommer verkligen få
mig att somna, tur jag har Jeeeeennifa som kan hålla igång mig.
Sen går jag ju upp till lasarettet så då borde jag piggna till lite också,
men förhoppningsvis kommer jag somna på kvällen sen,
men det mina damer och herrar återstår att se.
 
 
 
På lördag är det alla hjärtans dag, då ska jag fira med min familj.
Är man singel då eller ? Haha,  fy fan.
Någon kväll ska jag fan hålla lilla Maxi vaken under Iron man så han ser dom,
för vem fan somnar under iron man? Herregud alltså, nu har jag verkligen hört allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0