10 februari.

Idag går det sjukt segt att plugga, tankarna bara far iväg till andra tankar hela tiden.
Det går inte att koncentrera sig alls, vilket är sjukt jobbigt då jag har sjukt mycket att göra.
Jag skulle behöva jobba och tänka på något annat men än så länge vet jag att jag bara
jobbar på måndag så det är sjukt jävla jobbigt.
Imorgon har jag skola med, men det är typ bara 2 timmar så jag slutar ju vid 12.
Men då går jag upp till lasarettet och hälsar på min pappa en stund.
 
Kommer nog hjälpa att träffa Jennifer i skolan iallafall, reta hål på våran lärare
med våra skratt och sjuka grejer, hahaha. Fy fan.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag är inte ensam med pluggproblem alltså....

Jag hoppas det hjälper, vi kommer sätta spår imorgon 😂🙊 Skratta det lär vi göra!!

Svar: ❤❤
Karolina Lundgren

2015-02-10 @ 18:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0