09 februari.

Har haft den värsta dagen på länge, har tjutit i stort sett hela jävla dagen och
jag har börjat nu igen, men tänkte försöka skriva om min lördag ändå.
Försöka tänka på något annat.
 
Isabelle ringde iallafall under dagen och sa följ med ut, ja men va fan tänkte jag.
Bara att köra på när man är ledig!
Så duschade och sen drog jag till Isabelle, sen drog vi vi vidare till Mika och Jon.
Och hur sjukt liten är inte världen? Kommer in genom dörren och ska hälsa på dom där
och då är det en tjej som bara: " är det inte Karolina?"
Då är det en tjej som jag seriöst inte träffat på  minst 11 år, hur sjukt är inte det?
Våran värld är så stor men så liten, haha.
För första gången, och då menar jag seriöst första gången va jag mer taggad än
Isabelle, det har nog fan aldrig hänt förut, haha. Så pulli drog hem tidigt och jag
stannade och kollade (läs jävlades) på när Danijel och hans kompis spelade biljard.
Haha, det är så kul att retas.
Efter ett tag såg jag mina partyboys Max och Linus, jag och Linus körde tävling vem 
som kunde låta bli att le längst, jag förlorade stenhårt, trodde faktiskt jag skulle vinna
men icke sa nicke. -_-
Haha, jag har inget pokerface alls.
Träffade även lilla Druva som jag inte sett på 4 år? Vilket också va väldigt roligt
då han är seriöst den galnaste och roligaste människan som jag vet. :'D
Sen följde jag med lilla Maxi hem och han försökte få mig att börja kolla på en serie,
men efter ha sett första avsnittet känner jag bara: " nae " , hahaha.
Men jag kommer nog börja kolla på "modern family" tack vare lilla plutten,
han är grym bara för att han har samma efternamn som mig, haha.
 
 
Linköping är ganska mysigt ibland faktiskt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0