05 februari.

Vet ni vad som är sjukt avtändande? Iallafall för mig.
Det är när killar (finns säkert tjejer med men jag har inte det problemet) seriöst bara tjatar
om att ligga, som dom inte kan säga något annat ? Det kanske dom inte kan? 
Jag är inte den sortens person så vill ni prata snusk får ni leta upp någon annan.
Eller när en kille skryter om att han har stor eller är grym o.s.v så kan jag inget annat
än att skratta, samma sak med snoppbilder. Jag vill inte ha dom. ;) Jag kan inte ta er allvarligt då,
ni ska bara veta hur mycket jag skratta åt dom bilderna, haha. Herregud.
Väx upp och skaffa ett ordentligt förhållande istället, jag är inte intresserad av bara knull.
 
Gud vilka ord jag använder, haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0