05 februari.

Föreläsningen va faktiskt sjukt intressant, hon som höll i det heter Marie Hav Lundqvist och hon har
drabbats av  genetisk muskel- och nervsjukdom, söker ni på henne så kommer det upp info
om henne och det var sjukt lärolikt att lyssna på henne, inte bara för mig som jobbar inom
vården, utan det är lärorikt för alla för det hon berättade fick en verkligen att tänka till.
Man tänker inte på hur man behandlar vissa så det här va verkligen lärorikt.
Jag kommer nog läsa hennes bok också, det borde ni med.
 
 
Som tur är har jag fått Jennifer i min klass och haha, ja. Vad ska man säga?
Jag tror vi kommer få många utskällningar. :'D
Jennifer satt och sa "Mm. Mm. Mm." när hon prata och jag kunde inte låta bli att skratta
då för det lät så sjukt lustigt som hon skulle höra, men jag ville ju inte skratta för jag ville
inte att hon som höll föreläsningen skulle tro att jag skratta åt henne, så jag satt och 
nästan försökte kväva mig själv så jag inte skulle skratta.
Sen när vi skulle gå ut därifrån så snubbla Jennifer och höll på att göra en faceplant så
ja, vi började as garva för jag vände mig om precis och såg det, hahaha.
Sen hur många gånger snubblade du, Jennifer? Hahaha. :'D Orkar inte.
Jag fick dock tillbaka för jag höll på att snubbla i rulltrappan vid Claes Olsson.
Som sagt, jag vill inte veta hur många utskällningar vi kommer få. :'D
Vi blev som 16 år igen, haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0