02 februari.

Första dagen, det har gått bra, jag är inte på samma avdelning som jag hade
praktik på så det här är ny personal och nya brukare,
då va det ett vårdboende nu är det ett LSS boende, så det är lite annorlunda.
Men det va roligt ändå.
Är ändå i samma byggnad så när jag slutade gick jag ner till kolo
och vart så glad av att se dom som jobbade, det vart iallafall en av dom med,
hon nästan skrek när hon såg mig och hon vart så glad när jag sa att jag fått jobb.
Men hon sa " varför inte här? ", goa människor! Jag hoppas jag får komma tillbaka dit 
i framtiden, men just nu duger det här. :) Imorgon kör jag ett till kvällspass sen dag på
onsdag och skola på torsdag. Kommer vara helt slut efter skolan. ^^
 
 
Kom även på att jag har bott i den här hellhole i 2 år idag, 
men hade jag inte bott här hade jag aldrig hamnat på Kolonigatan så jag är ändå glad
vi flyttade hit för 2 år sen,  idag är jag ju ensam här men ja.
Vissa dagar är lättare än andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0