02 februari.

Vad är det ni dras till hos det kön ni "tänder på"?
För mig är det några saker som får mig intresserad:
• Långa killar, vet inte vad det är med mig och långa killar, but I love them.
• Ögon, vackra , snälla ögon.
• Skägg, I love it. Så manligt och sexigt.
• Händer, stora, manliga händer.
• Leendet, ett fint leende med fräscha tänder.
• Röst, jag vet inte vad det är för röst jag dras till men jag älskar Joel Kinnamans röst.
• Tatueringar, inte en då. Utan helst halv eller hel sleeve, så förbannat sexigt.
• Doft, för mig är det sååååå viktigt att en kille luktar gott.
 
Men sen är det ju personligheten som får mig att stanna, jag har ingen typ utan
blir jag i någon så blir jag kär i den, det är så det är bara.
Och när jag älskar någon älskar jag den hårt.
 
Julian Morris♥
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0