01 februari.

Då va det februari då, gud vad tiden går fort, jag hinner inte rikigt med.
Det går föööör fort. 
Men ja, idag mår man väl som man förtjänar, helt slut i huvudet, haha.
Nu kommer det blir lugnt ett väldigt bra tag, kroppen orkar inte med mer.
Nu ska jag fokusera på pluggandet och jobbet, tänker stänga av allt och bara
göra såna saker, orkar inte med mer svek och tårar.
 
Men igår då, jag hade jävligt kul faktiskt. Hemmafester är bäst, tänk om det bara
kunde vara en hel hemmafest någon gång, inte att alla ska gå ut. Man tappar bara bort 
varandra och det är inte ens roligt.Men innan va det kul. :)
 
 
Max och jag, ignonera att jag ser ut som jag vet inte vad.
 
 
Jag slog på stort och hade klänning. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0