01 februari.

13 dagar kvar till alla hjärtans dag då, och ärligt talat jag kunde inte bry mig mindre.
Det är jätte fint att man vill "fira" kärlekens dag och så, men som sagt.
Just nu kunde jag inte bry mig mindre eftersom jag är ensam.
Jag är dock glad att jag har en mamma och pappa på mors/farsdag istället för en pojkvän
på alla hjärtans dag, det skulle inte skada men som sagt, hellre en mamma och pappa.
 
 
Än så länge får jag ju pussar av bästi så helt forever alone är jag ju inte. ;)
 
 
 
Imorgon då, då börjar jag introt på Kolonigatan, så himla glad!!:D
Dock verkar det vara på LSSen jag ska vara, undra om det är mycket skillnad
från vårdboendet? Och hoppas jag får vara på vårdboendet med, för jag saknar
verkligen personalen och alla goa brukare!
Annars får jag gå en trappa ner och hälsa på dom iallafall!
Hoppas dom minns mig. :( 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0