30 april.

Hade iallafall en underbar dag med mina kära älsklingar häromdagen! 
Max fick äntligen träffa mina tjejer, Saga och Linda , och jag tror det gick hem.😃
Saga slet i stackars Max hela tiden, fick honom att bära henne, puttade bort mig,
sa "min Max" och massor. Så ja, jag tror han är godkänd, haha.😅😍
Vi åt på "vithaj" a.k.a viet-thai, fikade, kollade lite på stan, försökte hitta 
en födelsedagspresent till Alva, men det är fucking omöjligt. Hon har allt samtidigt
som hon otroligt kräsen och i Motala fanns det verkligen ingenting, men jag söker 
vidare ihopp om att jag har tur.😒 Gretas present är halvfärdig iallafall, så det
är awesome. Tror vi skulle fira dom på lördag nästa vecka? Så jag har lite tid
kvar, dock har jag många pass nästa vecka så hoppas jag hinner och orkar.😑
 
Max min fina älskling, jag saknar dig redan. Något enormt.😔❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0