30 april.

Alla andra roar sig för att det är valborg men inte jag inte, jag sitter hemma med världens huvudvärk,  min choklad och kollar på en film på femman, som faktiskt är riktigt bra!👌
Iallafall varför jag sitter ensam är för att jag har praktik imorgon, har ett långt pass,
börjar tolv så det är ju inte direkt tidigt men jag måste åka två timmar innan för det
räknas ju som söndag och tågen går bara en gång i timmen och stadsbussarna
går ännu värre, och vill inte komma försent direkt så ja, hatar verkligen Skänninge!😡
Vill flytta nu nu nu nu nu nu nu nu. Det har inte kommit något "gott" av att bo i den 
här förbannade hålan. Är så olycklig här så ni förstår inte.😭
Men finns inget annat för mig att göra så jag får bara härda ut, sträcka på mig och le.
Som alltid.
 
Snoopy gillade inte rakterna, stackarn vart jätte orolig, sprang runt och skrek
som jag vet inte vad. Och det var jävligt mycket raketer här så det tog
ett tag innan min älskling lugna ner sig.😡
Simba brydde sig inte vad jag märkte vilket är tur det.
 
 
Din satans jävla skånska kossa, jag hoppas dina jävla fötter ruttnar!😡😡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0