27 april

Idag börjar nya praktiken då, va ju meningen att det skulle vara sjukhus den här terminen men det fanns tydligen inte plaster till alla så jag hamnade på ett demensboende,  vilket gör mig sjukt besviken då jag valt akutsjukvård som inriktning i 3an. Så besviken!😬
Hoppas iallafall det är lika bra personal som på kolonigatans vårdboende, men det återstår att se. Börjar kvart över fyra idag så jag är ju mer nervös än någonsin nu när man bara går och väntar, avskyr att komma till ett nytt ställe man känner sig som en inkräktare och när man är praktikant så känner man sig sjukt överflödig.😒
Men men, dom här veckorna lär gå fort. 
 
Ta hand om varandra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0