24 april.

Min onsdag:
Var i skolan och gjorde metodövningar, dock måste jag säga att jag var besviken på dom.
Vi lindade ben, satte kateter, gav insulin, tog blodtryck, tog venprov på en fake arm som
inte ens hade blod i sig( trodde vi skulle ta på varandra, sjukt besviken) och det var
frivilligt att ta blodsockervärde på varandra och Jennifer höll på att ge mig men för livet,
haha.😅 Först tveka hon eller något så peta mig med nålen så det gjorde ont, haha.💉
Sen jävlar tog hon i ni, haha. Fy fan ,blodet bara rann, haha. Men jag förlåter dig, pullan.😅
Hade 4,5 vilket va på gränsen för lågt men det var för jag inte hade ätit. ^^
Sen åkte jag till väster för att möta upp Mollan och Greta, vi gick till Nettan och
busade, både inne och ute.👌 Det var väldigt fint väder men jag var så jävla trött efter
bara 4 timmars sömn så jag frös, vilket är väldigt ovanligt för att vara mig. ^^
Sen tog Nettan, jag och Basil en kort promenad och dom andra åkte hem,
sen vart det meningen att jag med skulle åka hem men jag gick på fel buss,
den slutade gå efter mariebergs gård och jag va så inne i telefonen så jag
tänkte inte på att han svängde ner dit så det var bara att trasska tillbaka och
när jag typ är framme vid briggen, det är bara dom som bor eller brukar vara i 
Motala fattar vad jag menar. Iallafall, då ser jag bussen åka förbi och man bara 
jahopp. Då var det bara att vänta i 30 minuter, sen när jag kommer fram till
centralstationen ser jag tåget åka precis så då var det bara att vänta i 30 minuter
till, vad arg jag var. 😡👊Jag var så trött så jag ville ju bara hem och dö i badet.🛀
Efter mycket om och men fick jag det med, sen vart det en tidig kväll.
 
Torsdag:
Äntligen fick jag träffa min älskling ingen.❤ Dock vart det bara ett par timmar 
pga av jobbet men gud vad skönt det är att ha honom nära. 😙
Vi spenderade hela kvällen i sängen och nej, tänk inte på snusk nu, haha.😏
Jag är så glad att jag har träffat någon som står ut med min galenhet och är
lika galen själv, underbara du! ❤Hoppas tiden går fort nu!!
Nu sitter jag och pluggar, ska göra omprov imorgon dock gäller det bara
hjärtsviken som jag inte kom ihåg något om,det andra klarade jag så det är
skönt. Sen blir det att göra några ärenden på stan med Greta och sedan
blir det lite party med min tjej. 🍷 Hoppas på en awesome kväll!👌

 
Ta hand om varandra!
 
Alltså dom är ju bara för goa, Sally ligger som jag brukar göra dom få
gångerna Max inte håller om mig. Gud vad hon älskar sin Simba!😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0