21 april.

Idag har jag inte gjort ett jota så känner att det inte ens värt att skriva om den, haha.😑
Imorgon och på torsdag har jag skola, imorgon har vi metodövningar och jag är sjukt
nervös och Jennifer gjorde mig ännu mer nervös, vilket är väldigt elakt tycker jag!😒
Haha, förbannade unge! Slutar ett så då blir det att åka till Nettan och umgås lite med
henne, hade tänkt göra det idag men det vart inte så, så tar det imorgon istället!
Sen känner jag att det gärna får bli fredag nu så pengarna rullar in. 💰
 
Nu sitter jag och pluggar lite, dricker smootie och kollar på the big bang theory.
Men funderar på att lägga mig i ett bad istället och chilla... Det gör jag!🛀

Ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0