20 april.

Jag suger på att skriva jag vet, men jag har bara inte orkat.
Jag faller i bitar, det händer för mycket på en gång. Jag orkar inte med mer.
Det blir bara ena motgången efter den andra, allt på samma gång. 
Det är bara för mycket för mig, jag går sönder.
 
Men ja, vad har jag gjort dom senaste dagarna?
Ingenting typ, vart med min kärlek och myst.❤ Hade dock en trevlig fredag
med Isabelle, hamnade i matkoma gånger 100 , sen följde min fulla kärlek med
mig hem, haha.👌 I lördags vart det blir party för Albin, det var rätt trevligt men jag
hade ingen lust för fem öre så jag och Maxen åkte hem rätt tidigt. 
Söndagen och idag har vi bara vart hemma och tagit det lugnt.👌
Men på fredag blir det lite utgång med Isabelle,så ska tagga som 
fan redan nu så jag är redo på fredag, haha.😅
 
🍷
 
 
Idag är det 1 månad kvar tills jag fyller 23 år, herregud säger jag bara.😯
Vart tar tiden vägen?  Känns som jag var 1 igår och snart är jag helt plötsligt
 23 år?😲 Och vad har jag gjort med mitt liv? Absolut ingenting, blä.😒
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0