17 april.

Vart en liten kort dag med mina två tjejer, alltid lika trevligt och lilla magen växer hela tiden!  
Snart är skorpan här!😍 Vi längtar efter dig din lilla buse! 
Saga va eld och lågor, drog i mig, skulle visa mig allt speciellt allt hon ville ha!  😉
Men gudmor fyller faktiskt före så det är ju jag som ska springa runt och visa allt
jag vill ha.😉Haha,  undra hur hon skulle reagera då?😅
Nu är jag påväg till Linköping för att mysa med min andra tjej, Bells!❤
Va sjukt länge sen jag såg henne! 
Hon skulle ge mig stryk i joyride sa hon, det tvivlar jag inte på faktiskt!😑
Dock är jag bättre på det än Maxen för han sög rent ut sagt!😉😙
Efter jag vart med Isabelle följer min kärlek med mig hem och myser.❤
Och imorgon blir det lite party för födelsedags barnet Abbe, dock blir det nyktert för mig
men det överlever jag!😉 Plus att jag får använda min nya tröja! 😃 Porrigt porrigt. 
Usch nu måste jag sluta skriva för blir fett åksjuk. 😐
 
Ta hand om varandra! 
Undra om någon saknat sin gudmor?😊
Nom nom nom. 
Min lilla stekare!  😅

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0