15 april.

Har spenderat dagen med min älskling, Nettan, Greta och Amanda. Max fick en riktig dos
av våran galenhet, han har nog börjat inse vad han har gett sig in på nu, stackarn. Haha.
Men förhoppningsvis så klarar han av det och att han är tillräckligt kär i mig för att 
bortse från allt sjukt idag! Haha, fy fan. Men roligt hade vi.
 
Nu sitter jag och ska plugga till provet imorgon och Max jobbar, dock hemifrån så
jag får ändå träffa honom, så jag klagar inte direkt. ^^ 
Imorgon har jag ju som sagt prov på sjukdomar och jag är skit nervös, jag
kommer inte ihåg någonting så känns som jag kommer faila, bläääää.
Men jag hoppas det kommer gå bra fan!
 
Nu ska jag plugga vidare, eller först ska jag pussa på min kärlek
och sedan ska jag plugga!
 
Ta hand om varandra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0