14 april.

Har fortfarande inget intressant att skriva om, jag har vart sjuk.😒
Idag har jag haft galet ont i huvudet och vet inte om jag haft feber också, men mitt
hjärta som jobbar natt hemifrån den här veckan är här och han har nog märkt att jag
börjar bli jävligt rastlös att vara hemma, hatar att  vara sjuk. Men jag är glad att jag har
Maxen här och imorgon ska vi ta en tripp till Nettan så ska jag sprida lite av min
galna glädje där, haha. Stackars barn säger jag bara, haha. 😅
Som tur är har jag världens pojkvän som lagat mat åt mig idag, dock har resten
av dagen sugit. Det har bara vart skit, tog sönder ett av mina favorit glas, fått
skit praktikplats, slog i tån as hårt och ja. Listan kan göras lång.
Men Maxen gör dagen lite bättre!❤
 
Ta hand om varandra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0