12 april.

Jag suger på att skriva nu för tiden har jag märkt, men jag är fortfarande sjuk
så jag har inget att skriva om egentligen. Man ligger bara och dör när man är sjuk
och skriva om det varje dag skulle bli ganska tråkigt. 😅Dock har jag haft min fina älskling
här så har inte behövt dö ensam, dock inte idag för han hade innebandy men dom andra 
dagarna har han vart här , är så glad att jag har dig!❤  
 
Jag funderar på när min jävla sjukdom ska släppa, först hade jag jätte
ont i halsen, huvudet och hög feber enligt Maxen.
Nu har det gått över till en förkylning, härliga tider. Härliga tider.😒
 
 
Nu sitter jag och pluggar lite samtidigt som jag kollar på en film på trean,
 " we bought a zoo ",
" I hopp om att börja om på nytt efter sin frus död bestämmer Benjamin
sig för att investera i ett nytt hus. Tillsammans med barnen Dylan och Rosie
hittar han det perfekta huset, men det enda problemet är att det ligger en d
jurpark på bakgården. Köper han huset, köper han även djurparken. "
 
Än så länge är den  faktiskt väldigt bra så jag hoppas den fortsätter vara det.👌
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0