09 april.

Igår kom min underbara kärlek och lagade mat till mig, seriöst.
Vad har jag gjort för att förtjäna världens finaste och mest omtänksamma 
pojkvännen?🙈Är så glad att jag har dig, du gör mig lycklig.❤
Eftersom jag är sjuk så vart det bara film mys, vi har ju 25 filmer som min
kärlek måste se, haha. Animerat är viktigt, så är det bara!😅
Det är alltid lika underbart att somna bredvid dig men det var väldigt jobbigt
att vakna upp utan dig, men vi ses snart igen, älskling.❤
 
Idag har jag bara legat död i soffan, inte orkat någonting fast jag har så 
mycket måste som måste göras egentligen, men det får jag ta när jag mår 
bättre. Gick till affären vart dygnsur av svett sen fick jag ligga i soffan i 
20 minuter för att återhämta mig, helt jävla kaputt va jag, men jag gick min
glass.😃 Ville dock göra milkshake som jag såg att en i "vad lagar du för veganmat idag?"
hade gjort men konsum hade slut på tofulines chokladglass fanns bara vanilj och
jordgubb kvar, två smaker jag avskyr så fick bli strut istället, men det var nom nom
 det med!😍 Nu kollar jag på fast 5 och käkar min andra glass, tänker inte känna skuld
över det. Jag är sjuk och jag är vuxen då får man göra det! Haha.😃🙈
 
Så här mycket orkade jag laga idag, haha.😅
 
Nom nom.😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0