09 april.

Idag har alla mina tankar gått till min pappa.❤
Idag började den riktiga kampen mot cancer, cytostatikabehandlingen även känd
som cellgifter. Jag bara hoppas att behandligen biter så det här är över snart.😔❤
 
Så, hur är det egentligen att vara en anhörig till någon som har cancer?
Jag går som sagt vård och omsorg, jag har skrivit uppsatser om det här
men jag trodde aldrig någonsin att det ofattbara skulle drabba oss.
Min uppsats om det fick ett C men inget jag skrev stämmer egentligen.
För inga ord kan beskriva hur hårt det här drabbar en familj, hur ledsen,
hur illa man mår av tanken på att ens pappa är så allvarligt sjuk, hur
hårt ångesten drabbar en. Inga ord kan beskriva det. Har du inte själv upplevt
det så vet du inte vad du talar om. Det visste inte jag när jag skrev om det.
Cancer är en äcklig sjukdom som förstör.
Ärligt talat skrämmer det här mig på ett ett sätt jag aldrig trodde jag 
var möjligt. Jag älskar min pappa något enormt, jag har nog alltid vart 
pappas lilla flicka. Och för mig är familjen allt, finns inget viktigare.
Utan familjen är man ingenting.❤
 
2015 har bara börjat men jag kan säga redan nu att det är det
värsta året som jag någonsin upplevt.😭
Att jag träffa Max och att skorpan kommer i sommar kommer göra 2015 lite bättre❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0