08 april.

Ja men gud vad kul att jag vakna sjuk då, jag kände redan igår att jag var öm
i halsen men jag drack te så det lindrades lite så trodde det skulle gå över till
idag eftersom jag brukar få så ibland, ont i halsen en dag liksom, men icke sa nicke.😡
Jag vaknade vi sju i morse av att jag mådde så otroligt dåligt att jag inte kunde sova,
just nu känns det som någon hoppar inne i huvudet på mig och min hals är ännu värre,
bara det inte är halsfluss, det pallar jag inte med säger jag bara. Jag blir ju så otroligt dålig
att jag kan ligga död i flera veckor, sist fick jag äta 5 olika tabletter för att lindra halsen så
jag kunde äta något. Jag och min hals alltså, vi har aldrig vart överens.😬
Min halsmandlar är ju gigantiska och dom blir större efter varje gång jag haft
halsfluss med, gud så himla roligt.
Jag hoppas det är något lätt så det går över tills imorgon, annars blir jag galen fan.😒
Iallafall, min tisdag då.
Den var ingen speciellt händelserik dag. Jag, Nettan, Greta och Amanda passade
barnen medans Johanna jobbade, vi gjorde inget speciellt direkt, satt på ballen ,drack
te och njöt av solen och barnen var ute och lekte. Sen åkte Amanda hem och Johanna
kom hem någon gång fyra, då fikade vi och sedan hjälpte jag henne vika tvätt, haha.😅
Framåt sex promenerade jag och Greta ner mot stationen och sen skiljdes vi åt.
Sen åkte jag hem och bara dog i soffan hela kvällen.👌
 
Idag har jag bara vilat, väntar även på min älskling som kommer hit och sover
efter jobbet, ska bli så underbart.  Dock blir det ju inte många timmar då han ska
upp och jobba imorgon med, men huvudsaken är att jag får ha honom nära en stund!❤
 
Snacka om att Sally inte kan ligga still, haha.😹😻
 
Ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0