07 april.

Det har blivit sjukt dåligt uppdaterat men jag har haft fullt upp och myst med min kärlek
nästan hela påsken, så underbart!❤ Iallafall i fredags åkte jag ju till Linda och Saga och
umgicks med dom, alltid lika underbart att få träffa dom, Saga fick ett påskägg fylld med
godis, ett pussel och en frozen väska, älskar att hon förstod direkt att det var till
henne men hon sökte bekräftelse på att det verkligen var till henne men jag reta henne
lite så jag sa att det var till hennes pappa, och haha. 😅Saga försökte med allt:
" Pappa gillar inte rosa. Han har inte vart tillräckligt snäll. "
Haha, min underbara lilla tjej!😅 Linda och jag gick till affären och hon är ju
i 7 månaden så vi skulle gå i trappan som ett barn, ett steg i taget alltså för det ska
tydligen vara bättre för hennes kropp, så vi testade att göra det och dra åt helvete
vad jobbigt det var, haha. Vi vart nästan galna för man ville bara gå som vanligt, haha.
Men vi fick ett gott skratt iallafall!😙 Sen framåt kvällen åkte jag hem och pusslade
och väntade på Max som slutade jobba klockan 22, då kom han och hjälpte
mig med pusslet, underbara killen.😍 Lite pensionär stil dock, satt hemma en
fredagkväll och pusslade, vilket par vi är alltså, hahaha!😅🙈
Saga roade sig med att ta selfies.😊
Jag tog ett bad innan Maxen kom och upptäckte att Sally satt och psykade mig.🙈
 
Lördag a.k.a påskafton.
Jag och Maxen vaknade upp och hade en mysig morgon,
alltid lika underbart ska jag säga. 😍Finns inget bättre än att vakna upp bredvid dig.
Vi gjorde iordning oss, åkte till Motala, mötte upp Greta och sedan gick vi till Johanna.
Maxen fick träffa lite fler i familjen, stackarn, haha. Dock vart vi inte ens hälften,
det var jag, Max, Johanna, Alva, Fia, Nettan, Greta och Lasse, men vi hade trevligt
ändå. Vi åt, åt lite till och åt igen, haha. Som alltid, men vi lekte även lekar.😅
Det var väldigt kul men väldigt jobbigt. Det märks ju att man har blivit äldre alltså,
haha. Noll fantasi och man avlider efter ett par omgångar kurragömma med dunk.👌
Efter påskfirandet åkte jag vidare till min fruga, vi hade en mysig hemmakväll med
godis, pizza och väldigt mycket rastlöshet vilket slutade med skratt och sjuka 
saker. " Jag vill inte ha piller. Jag vill ha baarn. " Hahahaha, jag skrattar lika mycket
idag åt det där. Hahahaha, orkar inte. Seriöst, så sjuka vi är.😂😂
Fick även se rätt mycket rörelser, skorpan sparka rejält! Så gosigt, kom nu!🍼
Sen vart det en spontan utgång med syster yster. Mötte även Greta Bella?,
vilket slutade med lite för mycket alkohol och en väldigt rolig kväll! 😃🙈
Jag tog sista tåget från Motala och min kärlek tog det från Linköping så jag
fick sova bredvid honom även då, bästa känslan i världen!❤
Syster.❤
Jag ser helt borta ut, haha.
 
Söndag.
Jag och Maxen hade en mysig söndag dag och sen framåt fem åkte vi till hans 
föräldrar, jag var sjukt nervös. Vilket man alltid är när man träffar sin pojk/flickväns
föräldrar första gången eller hur?😦 Men dom var jätte trevliga och gulliga så nervositeten
släppte ganska fort. Dom hade ansträngt sig jätte mycket för min vegetariska kost
och det värmer verkligen. Det gjorde mig riktigt glad faktiskt. 😃Kort och gott, vi hade
en riktig trevlig kväll. När jag och Maxen kom hem pusslade vi färdigt pusslet och
när vi har en jävla bit kvar inser vi att det var FEL bit.😡 Jag hade fått dubbla av en
jävla bit, jag var så arg. Fy fan! Ville bara vräka skiten i backen och kissa på det!😡
Usch alltså. Hur många timmar la jag inte ner på det där? Och även Max,
OCH SÅ ÄR DET FEL BIT!! Så ska efterlysa det där jävla pusslet bara för
en bit, jag ska fan i mig göra färdig det och ge det till Saga om jag så ska
åka till italien där pusslet är gjort och hämta biten! 😡😡Haha, arg tjej.
 
Måndag.
Jag och Maxen vaknade, myste sen drog vi vidare till Albin och Greta för att fira
Abbe lite eftersom han fyllde. Mollan var så härlig.😍 Hon satt i mitt knä och pillade 
med mina smycken hela tiden, hon var jätte försiktig när hon satte tillbaka
örhängerna, trodde det skulle göra jätte ont men det kändes inte ens. 
Hon var söt och bara: Silver, silver, silver. Bara silver.
Haha. Sen sa hon till mig och Max:
"- Pussas då.
- Mer, mer.
- Är ni kära? "
Jag smälte! 😍Sen bestämde vi att jag ,Maxen, Greta och Albin skulle gå och
äta och sedan promenera ner till Maxi, och som vanligt ville Mollan och Alva
följa med och såklart fick dom det, så vi köpte subway och gick ner till stadsparken
och åt, vi höll på att frysa ihjäl! Vilket jävla skitväder det vart, burr.👎
Sen gick vi förbi och lämnade barnen och gick upp till lasarettet för att 
hälsa på pappa som ligger inlagd igen, in och ut från dom där jävla sjukhusen.😔
Förbannade sjukdom. Pappa fick iallafall träffa Max för första gången, dock
hade det vart lite roligare om det hade vart under andra omständigheter och 
utan cancern.😔😡 Men nu är det ju inte möjligt och jag är glad att dom får träffa killen
som gör deras dotter så otroligt glad!❤ Jag hoppas du får komma hem snart, pappa!
När besökstiden tog slut gick vi ner till maxi, handlade och sedan åkte jag och
Maxen hem till mig. Vart bara typ 2 timmars mys innan mitt hjärta åkte hem,
saknar dig redan. Men vi ses förhoppningsvis på onsdag, älskling.❤
 
Ta hand om varandra!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bumsan

Vilken söt katt. Hoppas att dagen blir bra :)

Svar: Ja, hon är charmig hon! :) Tack, desamma! :)
Karolina Lundgren

2015-04-07 @ 07:39:50
URL: http://loeria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0