02 april.

Man kan ju tro att jag har gjort något vettigt eftersom bloggen blivit så dåligt
uppdaterad men så feeeel ni har isåfall, haha. Jag har seriöst pusslat, haha.😅 
Hittade ett 1000 bitar pussel på Lidl för 20 kr! Helt galet pris, det är dock prinsessor
på men då tänkte jag att jag gör en tavla av det när jag är klar och ger det till Saga,
jag gillar att pussla och hon gillar prinsessor så det blir ju win win, haha. 😃
Men känner nu att jag är förbannad på det nu, ångrar lite att jag gav mig in på det.😬
Haha, men vad gör man inte för sin guddotter? Det är dock så jävla mycket rosa så det är skit 
svårt att hitta rätt bit, det testar ju tålamodet en aning om man säger så, haha.🙈
 
Man tycker ju att jag kommit en bit på vägen....
 
Och sem kollar man där i så tänker man "nae".
 
Snoopy är så klart med!😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0