01 april.

Min tisdag spenderades med systern min, mycket skratt och sjuka konversationer
som alltid, haha.🙈 Vi tog en liten promenad till Lidl, jag har bestĂ€mt redan nu att jag
ska göra cupcakes pĂ„ min födelsedag fast det inte Ă€r förens i maj, haha.😅 Iallafall
dĂ„ hittade jag nya tyllar och det kĂ€nde jag va ödet, haha. SĂ„ dom fick följa med mig hem.
Vi gjorde inget mer speciellt, vi satt bara och babbla, fikade och skrattade, haha.😃👌
Sen Äkte jag hem och bara vÀntade pÄ Maxen som slutade jobba klockan tio och nu
sitter han och jag vid tvn och ska vĂ€l gĂ„ och lĂ€gga oss snart. ❀
Vad som hÀnder imorgon ÄterstÄr att se mina kÀra vÀnner!
 
Ta hand om varandra!
 
Nya byxorna och skorna!👌
 
Jag köpte ju tvÄ par likadana byxor i samma storlek men olika fÀrger, dom svarta
fick jag seriöst kÀmpa med i minuter pÄ att fÄ pÄ dom för dom va sÄ tajta, sÄ som
det ska vara. SÄ fatta hur förvÄnad jag blir nÀr jag tar pÄ mig dom gröna och dom Àr
förstora? SĂ„ som jag gör pĂ„ bilden kan jag verkligen inte göra med dom svarta, 
sĂ„ konstigt att det kan vara sĂ„ olika pĂ„ likadana byxor?😑
 
Min nya tröja btw, undra nÀr jag kommer hinna anvÀnda den? Haha. ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0