30 september.

Nej nej nej. Jag börjar få ont i halsen, snälla inte igen.
Jag har varken tid eller råd att bli sjuk, fan fan. Kanske ska skita i pluggandet för idag och hoppa i säng istället.
Hoppas verkligen det räcker med att sova bort det, för när jag blir sjuk blir jag verkligen sjuk. Fan igen.
Dock har jag märkt att jag är mindre sjuk sen jag blev veg. Förr var jag sjuk nästan jämt.
Iallafall nu ska jag gå och lägga mig, imorgon blir det en plugg dag igen, har sjukt många uppgifter kvar, jag vet verkligen inte hur jag ska hinna. Förstår inte hur skolan tänker när dom ber en göra 32 uppgifter på 2 veckor. Och det är stora uppgifter, ge mig energin tack.
 
På onsdag ska jag åka till Linköping igen och träffa en saknad Nathalie, om man inte räknar 5 minuter utanför krogen så är det över 1 år sen jag såg henne sist. Och ändå bor vi så nära. 
Det längtar jag till!

Natti natti!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanske ska köpa några vitaminer. Hinner du med uppgifterna nu då?

Svar: Orkar inte gå till affären:( Jag hoppas det.
Karolina Lundgren

2014-09-30 @ 13:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0