29 september.

Söndag.
Vilken härlig söndag!
Söndagar brukar va sega och förbannat tråkiga men inte denna söndag.
Den började segt pga av att jag var hemma och städade, haha. Men det säger ju allt. ^^
Vart en tripp till Linköping, spelade biljard med Isabelle, Danijel och hans kompis, jag minns aldrig vad han heter. 
Vilket är väldigt konstigt då jag är extremt bra på namn, när jag gick i skolan lärde jag mig alltid hela klassens namn första dagen, haha.
Iallafall, jag sög fortfarande på biljard men det gick bättre idag! Jag fick t.o.m ner några, as stolt! :D
Det vart en mysig kväll, tack så mycket. ^^ Me like.
 
Nu sitter jag här och är ap trött. Inatt kanske jag somnar snabbt, gud vad skönt.
Det hoppas jag verkligen på.
Det märks också så himla väl att sommaren är över nu, det blåser och är galet kallt hela tiden, kommer snart behöva använda vantar, iallafall på kvällarna, burr!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

låter som du har haft en bra dag

Svar: Det hade jag verkligen (:
Karolina Lundgren

2014-09-29 @ 01:31:09
URL: http://brunetpetra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0