29 september.

1 - En bild på dig.

2 - En förebild.
Min mamma ♥
 3 - En familjemedlem.
Systerdotter Alva.

4 - Min hobby.
Alltså, jag har nog ingen hobby. Men kan väl säga att barnen är en hobby.

 5 - En gammal bild.
Haha, familjen 2008.
Känner ni igen mig? Jag står längst till höger med Alva på höften. ^^
6 - Tema grön.
Haha, tema grön? Mina ögon är gröna?  Jag tror jag har en gammal bild på mina ögon.
Men vad spelar det för roll egentligen? Dom är ju alltid gröna. ;)
7 - En bild som jag aldrig har lagt upp.
Jag tror inte jag lagt upp den här, den är typ 3 år gammal.

8 - En favoritbild.
 9 - Idag.
  
10 - Detta gör mig glad.
11 - Favorit artist.
 
12 - Min vardag.
Består av plugg. Bild från gymnasium tiden.
  13 - Tema lycka.
För mig är en riktig äkta vänskap lycka.
 14 - En vinterbild.
15 - Kärlek..
Älskling, för mig är du den enda sanna kärleken!
16 - Självporträtt i svartvitt.
 17 - Ett ögonblick.
Ni vet när man ser in i någons ögon och bara vet att det är äkta?
Det hade jag med världens finaste guddotter, det har jag känt sen dag 1.
Varje ögonblick med dig är det bästa som finns i hela världen.
18 - Känslor.
Det här väcker så mycket känslor i mig, det var nog en av dom värsta dagarna i mitt liv.
Älskade Molly. :( Önskar jag kunde spola tillbaka tiden, då hade vi skitit i busfabriken den dagen. :(
  19 - Här bor jag.

 

20 - Tema olika.
Jag och mina systrar kan nog inte bli mer olika.

 21 - När jag var liten.
Jag som tjock bebis och min syster Johanna.
 
 22 - Favorit film.
 23 - En sommarbild.

24 - Detta gör mig glad (favorit i repris).
 25 - Någon du nyligen lärt känna.
 26 - En härlig kväll.
 27 – Något du är stolt över.
Att jag valt bort kött.
 28 - Din familj.
 29 - Senaste bilden på mig själv.
30 - Valfri bild.
Trackback
RSS 2.0