29 september.

 
 
 
 
 
Alltså, kan ni kolla på hela den där videon och sedan fortsätta äta kött, köpa päls/läder o.s.v, då ska ni fan inte ta och kalla er djurvänner. Då ska ni säga att ni älskar katter och hundar, för en ko, ett lamm, en kyckling, alla dom är lika mycket värda, precis lika mycket som du och jag. Ingen förtjänar att känna smärta och rädsla, usch. Tårarna rinner ner för kinderna när jag skriver det här. Det gör så himla ont att veta att djur far så illa pga av människan är en sån jävla självisk ras, allt ska handla om oss. Fucking humanity.
Jag är stolt veg och det kommer jag förbli tills dagen då jag dör. Och ni borde inte fråga mig varför jag är det, utan ni borde fråga er själva varför ni inte är det?
Mitt samvete är rent, är ditt?

Tror det här är en tunnelbana i Sidney.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0