28 september.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen.
Mina damer och herrar, det är jätte kul när ni kommenterar men när ni gör det snälla skriv namn, åtminstone ett smeknamn som jag förstår. Tycker det är jätte jobbigt att få anonyma kommentarer.
 
Torsdag.
Mötte upp Nettan och Mandisen på stan, skorna jag ville ha fanns kvar men inte i min storlek så det var fml ändå.
Hittade även en jacka jag vart kär i men mina bröst var för stora för den storlek som satt bra annars så då vart jag bitter igen, haha. Köpte dock en ny tröja och lite mer trosor. 
Vi käkade subway och satt och spåra ut med vårat samtalsämne som vanligt, haha. Speciellt Amanda. ;)
Haha, tack för en enkel men rolig dag ♥
 
Nu är det verkligen höst för tjocka tröjan åkte på!
 
 
 
 
Fredag.
Amanda hjälpte mig handla och sen följde hon med mig hem, vi hade taco mys och bara snackade skit.
Sen framåt kvällen drog jag till min älskling för det vankades utgång!
Vart inte lika mycket klackarna(converse) i taket som jag trott, utan mer "lugn" kväll med Bells, Danijel och hans kompisar.
Jag körde biljard för typ andra gången i mitt liv, haha. Jag sög!  Inte min starka sida. ;)
Jag sov 2 timmar på natten och va hemma vid tolv på dagen , haha. Det är kanon det!

Jag är ledsen att du fick uppleva det du fick uppleva, Isabelle.
Kärlek är det svåraste som finns men ett liv utan smärta är tyvärr inget liv.
Jag älskar dig, gumman!
 
 
 
 
Lördag.
Jag var som sagt hemma vid tolv, då duschade jag sen la jag mig i soffan och sov 1 timme, så sammanlagt 3 timmar sov jag.
Fick lite besök av en viss Andreas som sen var så snäll och skjutsade tillbaka mig till Linköping. Hahahhaha, kråkflock, jag dör. Nu är jag övertrött, haha. Tårarna bara rinner för kinderna så mycket skrattar jag, jag tänker dock inte förklara vad det betyder för det var inget snällt, haha. Men jävligt roligt!
Umgicks med Danijel och nu sitter jag här. Är övertrött till max så kanske ska ta mina två missar och bädda ner mig och sova ett par timmar!
Borde egentligen plugga lite, men jag känner att jag har helgledigt, haha.
 
 
 
Och Amanda, hahahhahaha. Jag vet att du är sugen :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0