21 september.

Haha, vilken jävla morgon jag hade.
Jag var visst tröttare än vad jag trodde så jag somnade på pendeln hem och vaknade till precis när tåget började åka igen efter att ha stannat vid min station. Så jag fick åka vidare till nästa och snällt vänta i 40 minuter på nästa.
Haha, fy fan vad arg jag var. Klockan 9 imorse va jag hemma och det kändes ju jätte kul när jag verkligen behövde gå upp tidigt och plugga. Sitter här nu och pluggar iallafall, är nästan färdig med andningsorganen vilket är väldigt skönt. Ska bara skriva en fallbeskrivning och en annan liten uppgift så är jag klar sen!

Annars då? Jadu. Jag är galet uttråkad och vill verkligen inte va ensamma annars är det lugnt.
Sitter och funderar  på vad man kan göra i veckan? Förrutom att plugga och söka extra jobb. 
Kanske min lilla Linda vill träffas? Eller älskade Bells ?
 
Btw, missarna va mamma kär när jag kom hem!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0