20 september.

Sitter här och pluggar som en galning för ikväll blir det lite mys i Linköping med Isabelle och förhoppningsvis våra kära grabbar!
Jag är nästan klar med den här inlämningsuppgiften också och det känns jätte skönt.
Fick lite extra pepp igår när jag gick in på min sida och såg att jag fått ett C på celler! Det kändes så himla skönt och är så himla nöjd! Det trodde jag verkligen inte! Jag är en sån person som tror att jag inte klarar av någonting och jag blir alltid så osäker när jag ska göra något nytt. Så det där gav mig verkligen en stor glädje!
 
Jag kände mig hemsk precis. Frågade min mamma om vi kände någon som drabbats av hjärt-kärlsjukdom för vi ska skriva en fallbeskrivning om en påhittad eller riktig person. Jag fick som svar att min mormor dog av det. Då kände jag mig hemsk som inte visste det. Ingen av oss , alla systrar hann träffa henne då hon dog innan men känner att jag borde veta det. :/
 
Vila i frid, älskade mormor. 
Även fast jag aldrig träffat dig saknar jag dig.
 
 
Nae, om man skulle sätta på hög musik och börja göra iordning sig.
Vet ni hur man vet att man har pluggat länge? 
Jo, det ska jag berätta. Rumpan har somnat, satana vad ont det gör. Haha. 
Måste ställa mig upp en stund känner jag. ^^
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver inte känna skuld för det, du har säkert hört det när du var yngre men inte tänkt på det
Ha så kul ikväll och akta dig för tequil🐣

Svar: Tack^^ Men vem är det? Glöm inte skriva namn när ni kommenterar ;)
Karolina.

2014-09-20 @ 18:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0