20 september.

Förhoppningsvis blir det lite vin mys på stan med min älskade Isabelle ikväll! Det ser jag verkligen framemot, har så mycket jag vill prata om så jag hoppas verkligen blir av!
Saknar dig verkligen, älskling!
 
 
 
 
Vad skulle jag göra utan dig?
Min sol, min beskyddare och min bästa vän!
Du finns alltid där för mig och skyddar mig när jag behöver. Vem behöver en pojkvän ?
Jag har ju dig mitt, hjärta. 
Så många galna minnen vi har skapat genom åren och jag hoppas att vi kommer skapa många,många mer i många år. 
Du är och förblir bäst, Bells!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Bells

Vad skulle jag göra utan dig är frågan?
Du är glädjen i mitt liv, min livskamrat och framförallt min bästavän❤
Du är verkligen äkta och en sån vän som dig, borde alla ha. Jag kommer alltid att älska dig, min soulmate❤

Svar: ❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Karolina Lundgren

2014-09-23 @ 17:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0