19 september.

Onsdag.
Amanda och Kornelia kom på besök och roade mig tills Molly kom.
Sen kom som sagt Molly och vi lekte lite sen åkte Greta hem och vi andra lagade mat,
Sen kom den "roliga´" nattningen. Tog 2 timmar innan hon somna, jag kan ju säga att jag aldrig mer vill läsa "pelle svanslös, petter och hans fyra getter och Jason flyttar". Fy satan, måste verkligen fixa mer böcker, haha.
Inte nog med att hon hade svårt att somna, hon vakna 3 gånger undr natten med. Att gå upp halv 7 när man knappt har sovit något va inte kul, usch.
 
Torsdag.
Jag lämna Molly sen åkte jag till Nettan och fixade naglarna, vart enkelt den här gången. Gelelack, neon rosa.^^
Sen åkte jag och hämta Molly på dagis, jätte kul att hennes dagisfröken berättade att dom läst Petter och hans fyra getter, Haha.
Vi gick till en lekpark och lekte en stund, gick hem och lagade mat och sedan busade vi tils Johanna kom hem från jobbet.
 
Någon tycker det är intressant. ^^
 
 
Fredag.
Idag har jag bara målat mitt soffbord och sedan pluggat. 
Håller på att plugga just nu samtidigt som jag kollar på Masterchef USA och uppenbarligen bloggar. Haha.
Dom lagar asiatisk mat på masterchef och jag älskar ju asatiskt. Så nu blev jag galet hungrig! -_-
 
Imorse, mina mysmongo!
 
 
 
Den här helgen har bara börjat men känner på mig redan nu att den kommer suga rent ut sagt, haha.
Men får väl se det såhär, jag vilar upp mig inför helgen som kommer, den 26e blir det utgåååååång i Linköping!
Längtar. Det blir som vanligt all in. Miss you, Bells♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0