16 september.

Jag tar tillbaka det jag skrev!
Nu har den kommit, mensvärken från helvetet!
Fy fan vad ont jag har, mår illa så ont har jag. :'(
Hatar verkligen att va tjej dom här dagarna, usch. Varför ska vi få all jävla smärta? Inte bara det, man känner sig så jävla äcklig när tant röd är på besök så man vill duscha 13 gånger om dagen.
Fick tvinga mig upp ur sängen förrut för att ge katterna mat. Dock gick jag snabbt tillbaka och la mig ner och dog. Blä på den här dagen!
Hjälper inte tabletterna tänker jag ligga här hela dagen och tycka synd om mig själv. Eller jag måste plugga lite också. Jag har dock inget internet på ett par dagar, jätte kul. Linda sa att jag kunde komma till henne och plugga men det är inte så enkelt när man ligger död i sängen. :(
Skulle ju slipa färdigt mitt soffbord med och börja måla det, är ju sjukt tomt utan det. Men nej, då ska man ligga i sängen med värsta smärtan. :(






Trackback
RSS 2.0