15 september.

Det här är nog första gången på 10 år jag kan säga att jag inte har en sömnlös natt pga av mensvärk, för all smärta gick till brösten istället.
Herregud vad det gör ont, det går inte ens att beskriva hur ont det gör. Jag vill bara skrika och gråta alltså, haha.
Jag hatar nog dom ännu mer nu vilket jag inte trodde var möjligt.
Sally gör inte saken direkt bättre heller när hon är jätte busig och attackerar mina fötter hela tiden. Men det är för varmt för att ha dom under täcket. Så smärta eller svettas? Dilemma,dilemma. Jag väljer nog smärtan, haha.^^

Annars är hon en väldigt lugn kattunge, jag är nästan chockad över hur lugn hon är. Ja, hon har sina busiga stunder då hon är helt tokig men oftast är hon lugn. Hon sover hela nätterna med mig. 
Simba kan t.o.m va busigare än henne och han fyller 8 år i november, konstiga katter.^^

Det är en väldig skillnad på när Simba går på täcket och när Sally gör det. Är det mörkt i rummet så kan man tro att det är en människa som kryper på täcket när Simba går på det, ja. Det kan få mitt hjärta att stanna ibland. ^^
Sally hör man knappt i stället.

Nu ligger båda bredvid mig, Sally ligger och lutar sig mot min höger arm och spinner, Simba ligger vänster sidan och sover. Kanske är dags för mig att försöka sova igen....






Jag önskar du tänkte så om mig. Jag tänker på dig varje dag och jag hoppas.
Jag hoppas att en dag får jag uppleva det igen....
Trackback
RSS 2.0