14 september.

Fredag.
Först hämtade jag, Amanda och Kornelia min lilla tjej på dagis sen promenade vi vidare och hämtade min stora tjej.
Vi gick först hem och åt lite mellis sen gick vi ut och lekte en stund ute. Sen fixade jag Alvas hår för hon skulle på bowling party. ^^
Fia kom och mot kvällen drog vi vidare till Kornelia och lagade mat och sen tjockade vi godis och bara snackade. Det var trevligt. Ibland behöver man inte göra något speciellt utan bara umgås.:)
 
 
Lördag.
Ja. Vad gjorde jag på lördagen. Ingenting tror jag, haha. Kollade film. ^^
 
 
 
Söndag.
Först kom Johanna,Alva och Molly på besök sen mamma och pappa.
Vi gjorde inte så mycket.
Fick en ny borste till Simba. En furminator,haha. Den var grym! Fick bort halva Simba,haha.
Sen röstade jag, att rösta är väldigt viktigt,damer&herrar!
Nu sitter jag bara och kollar på tv.
Väntar på att mitt internet kan börja fungera igen(bloggar på mobilen).
 
 
Trackback
RSS 2.0