11 september.

Vänskap.
Det är så otroligt viktigt. När man var yngre trodde man att man behövde massor vänner för att räknas.
Ju äldre man blir ju mer inser man inte hur många vänner man har, utan vilka. Idag har jag inte jätte många vänner, bara mina närmaste. Sen har jag ju massor bekanta.
Jag har en handfull person som jag umgås med dagligen och som jag delar allt med.
Våra minnen alltså, haha. Gud vilka galna saker vi har hunnit med genom åren, jag sitter och ler just nu när jag tänker på det. Haha.
Underbara människor. Vad skulle jag göra utan er?
Ni ger mitt liv en meningen.  Jag hoppas vi hinner skapa många mer minnen!
 
Jag älskar er♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0