09 september.

Idag är en sån där dag jag verkligen är trött på livet, en dag då saknaden verkligen äter upp mig inifrån.
Fy fan alltså vad jag börjar bli trött på den känslan. 
Dom dagarna vill jag bara sitta hemma i soffan och frossa i mig en stor godispåse. Men nej, då var jag tvungen att åka till skolan och låna en bok som tog 2 minuter. Blä. 
Gud vilken gnällig kärring jag är idag.
Imorgon får jag träffa min älskade Linda iallafall, då blir livet alltid lite bättre. ♥
 
 
 
 
 
 
Om 2 dagar är det 11 september, då är det 13 år sen tornen föll.
Jag känner att dom anhöriga till offren har det lite jobbigare än mig så då blir jag trött på mig själv,haha.
 
 
Skit samma, det går bättre och bättre mellan Simba&Sally iallafall, Imorse tvättade han t.o.m henne, dom var så himla söta. Sen vart han trött på henne och gav henne en smäll, haha. Nu leker dom, Simba typ springer runt i hela lägenheten som en apa på crack och Sally står och blänger på honom. Haha, hon är ändå kattungen men det är Simba som leker rövare. ^^
 
Det kommer bli väldigt mycket kattbilder nu men det får ni leva med. ;)
Mina mysmongon imorse!
Går det att inte bli kär i henne? Så gosig!
 
 
Jag är mer säker idag att jag kommer sluta ensam med 40 katter.  :( Haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0