08 september.

Idag är jag så otroligt trött. Vet inte om det beror på vädret eller om det är för att en viss Simba inte lät mig sova.
Han väckte mig hela tiden. Han skrek, han kittlade mig i ansiktet och ställde sig på min mage och han är jävligt tung så det känns.
Nu har lillan nästan helt slutat fräsa åt Simba men nu är det Simba som är tjurskallig istället. Haha. 
Vilka problem dom har alltså. Jag hoppas dock dom vänjer sig vid varandra. :(
 
Som vanligt sitter jag och pluggar, är nästan klar förrutom med en uppgift, måste åka till Carlsund först men det tar jag imorgon. 
Känner att jag inte orkar det. Jag är väldigt hönsmamma tror jag, För jag är jätte orolig att behöva lämna Sally.
Ja, hon har förresten fått ett namn, det vart Sally. :D Så nu har jag Simba&Sally.♥
 
 
Igår myste vi♥
Hahahah, den där skillnade alltså!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0