07 september.

Fredag.
Vart som sagt utgång med Bells & Dennis. Va som vanligt underbart, haha. Galna människor,.
Den här gången vart det ingen tequila för min del så haha, ja. Jag vart inte riktigt lika tokig som jag brukar.
Men vi hade galet trevligt och kul ändå. Hahahha, ja. Mer säger jag inte. Jag var hemma tidigt med, nog hemma vid fyra iställt för vid åtta. Haha.
 
 
Lördag.
Jag var inte så himla bakis men jag var seg och mådde illa. Drog till Hubyfjöls marknad ändå, dock är det samma skit varje år så det är inte lika spännande nu som det var när man var mindre.
Sen åkte vi och hämtade upp min bebis!!!! Hon är så himla liten. Hon fick iallafall följa med till Nettan för var faktiskt så att hon fyllde år♥ 
Bjöds på mat och tårta. Tårtan var jätte fin och god. Men illamåendet satte stopp för det goda. :(
På kvällen vart det lite film och mys med lillasyster.Har inte bestämt mig vad hon ska heta än.
Står mellan Sally och Doris om inget annat dyker upp. Jag gillar dock Sally bäst så lutar åt det. ^^
Var orolig att Simba inte skulle gilla henne men det var faktiskt hon som reste ragg och fräste åt honom. Haha.
 
 
 
Söndag.
Nu sitter jag här och pluggar hälsopedagogik igen. Och typ bara hoppas att någon ska komma och rädda mig från denna tråkiga dag. :( Haha.
Imorse gick det bättre med kissarna. Simba fick t.o.m lukta på henne men sen fräste hon.
Dom la sig på varsin sida om mig och sov så jag låg kvar i sängen i 2 timmar bara för att dom var så söta och ville inte störa dom, haha. ^^
Snuskig katt tafsar på min tutte!
 
 
 
Plugga , plugga, plugga och sen plugga lite till. Haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0